חדש ב- לידים | פרסום בגוגל

חדש - חדש - חדש

קורס קידום אתרים באינטרנט

לבעלי אתרים אישיים

 
סקר לידים | פרסום בגוגל
מהו מקור לידים מרכזי בקמפיין פרסום באינטרנט?
 
מחובר ל- פרסום בגוגל | קידום אתרים

סיפור הצלחה - המסלול האקדמי המכללה למינהל PDF הדפס דואל
נכתב על ידי אתר גוגל ישראל   
Wednesday, 05 September 2007
 תמונה פעילה
שם העסק: המכללה למינהל
סוג העסק: המכללה האקדמית הגדולה בישראל
”ההישג המרכזי מבחינתנו היה שיפור שיעור ההמרות ממבקרים באתר למכירות בפועל, כתוצאה ישירה מכך Google- שהפרסום ב מכוון בדיוק אל משתמשים שמחפשים את המוצר שלנו.“

יניב סבן
מנהל תחום האינטרנט במסלול האקדמי המכללה למנהל

איך המסלול האקדמי המכללה למינהל השיג עלות לליד הנמוכה פי 8 והגדיל את מספר הפניות הרלוונטיות בעזרת Google AdWords?

רקע
המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא המכללה הגדולה בישראל. לומדים בו כ-10,000 סטודנטים. מעל 20,000 מבוגריו משולבים בהצלחה בחיי המשק והחברה. למסלול האקדמי תוכניות פיתוח אקדמיות חדשניות, ותוכניות לימודים לתואר ראשון ושני במגוון רחב של מסלולים.

התפיסה השיווקית
המסלול האקדמי המכללה למינהל נוקט באסטרטגיה שיווקית חדשנית, היוצרת מובילות בשוק ותומכת במותג החזק בקטגוריה. הפעילות השיווקית רחבה וכוללת פניה לקהלים באמצעות מדיות שונות כגון: טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט.

רני יעקבי, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל מספר: התחלנו לפרסם באינטרנט לפני כשנתיים. בתחילה התוצאות השביעו את רצוננו והביאו לכך שהפרסום באינטרנט הפך לכלי מצוין לצורך גיוס לידים לתוכניות הלימוד השונות. אולם, במהלך השנתיים האחרונות האמירו מחירי הפרסום בפורטלים המובילים בעשרות אחוזים וכך, מעלות הגיונית לליד הגענו במהרה לעלויות לא כדאיות (סדר גודל של 50-60$ לליד). מחירי הפרסום הגבוהים ברשת, שדרשו רף תקציב גבוה מאוד, יצרו בעיה נוספת היות ולא נותר לנו תקציב לתמוך שיווקית בתוכניות החדשות הספציפיות אותן רצינו לקדם.

התוצאות
"המסלול האקדמי המכללה למנהל התחיל לעבוד עם Google באפריל 2006" אומר יניב סבן, מנהל תחום האינטרנט במסלול האקדמי המכללה למנהל. "הקמפיין שלנו ב- Google היה הראשון מסוגו בקרב המוסדות האקדמיים. ואכן, כפי שציפיתי התוצאות שקיבלנו מ Google היו מדהימות. הקמפיין שלנו השיג עלות לליד נמוכה פי 8 מהמקובל בשוק. איכות הלידים הייתה מצוינת ורלוונטיות הפונים מדויקת במיוחד".

"היכולת למדוד את יעילות הקמפיין הינה מרכיב קריטי בכל פעילות שלנו. באמצעות המדידה שהתאפשרה לנו ב-Google קיבלנו אינדיקציה על יעילות המדיום ברמה יומית ומצאנו שניתן לייצר תוצאות עסקיות מצוינות באמצעות הערוצים של Google. כמות פגישות הייעוץ אותן תאמנו בתוך כשלושה שבועות מתחילת הקמפיין הייתה מרשימה ועלתה על הממוצעים שלנו בעשרות אחוזים".

לדברי יעקבי "הצורך שלנו הוא להגיע, בעלות סבירה, לעשרות אלפי פניות מקהל איכותי. אנו מוסד סלקטיבי המציע למעלה מ-30 תכניות לימוד שונות. כמות הפונים ואיכות ההתאמה הן קריטיות מבחינתנו. מצאנו שGoogle נתפס ע"י הגולש כגורם אובייקטיבי ואמין וכן שמי שפונה דרךGoogle הינו הפרי הבשל ביותר. לכן בעזרת Google אנו מבזבזים פחות זמן בחזרה ללידים בעלי פוטנציאל נמוך. לאור התוצאות המצוינות אנו מתכוונים להמשיך להשקיע בערוץ שיווקי זה ולהגדיל את משקלו היחסי בתמהיל המדיה שלנו".

עידכון אחרון ( Wednesday, 05 September 2007 )
 
< קודם
Find us on Google+