סיפור הצלחה - איסתא PDF הדפס דואל
נכתב על ידי אתר גוגל ישראל   
Wednesday, 05 September 2007
 תמונה לדוגמה
שם העסק: איסתא
סוג העסק: רשת הנסיעות הגדולה בישראל
”הקמפיין שלנו השיג עלות לליד נמוכה פי 8 מהמקובל בשוק. איכות הלידים הייתה מצוינת ורלוונטיות הפונים מדויקת במיוחד“

רונן קרסו
סמנכ"ל שיווק איסתא

איך איסתא שיפרה פי 9 את שיעור ההמרות למכירה עם Google AdWords

www.issta.co.il
איסתא הוקמה בשנת 1956 וחוגגת השנה יובל לפעילותה. איסתא מהווה כיום את רשת הנסיעות הגדולה בישראל עם 50 סניפים ברחבי הארץ ומחזור מכירות של קרוב למיליארד ₪ בשנה.

תפישה שיווקית – האתגר
הפעילות השיווקית של איסתא מתבטאת בקמפיינים נרחבים בעיתונות, וברדיו והיא גם מתמקדת באינטרנט, תוך הבנת החשיבות הרבה בפיתוח התחום. רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא: "הדבר החשוב ביותר בקמפיין הוא להבטיח את האפקטיביות שלו, הן מבחינת הלקוח והן מבחינת החברה. מטרת הקמפיינים היא לפתח מודעות לערוץ שיווק זה ולהגדיל את המכירות. כאשר הלקוח מחפש מוצר באינטרנט אנו רוצים לוודא שהוא מקבל אותו באמצעות אתר איסתא, ואנו רוצים שהמוצר יהיה זמין, אטרקטיבי ושיקנו אותו בקלות ובמהירות."

קרסו מציין, כי עם צמיחת עסקי התיירות באינטרנט תכנון נסיעות הפך מפעילות עונתית לפעילות מתמשכת לאורך כל השנה. "כיום אנשים מזמינים את החופשות שלהם מתי שהם רוצים. ככל שאנשים תלויים יותר במנועי חיפוש לניווט בים המידע הפרוש בפניהם, השימוש בפרסום מבוסס חיפוש נהיה למרכיב חשוב ביותר בתקשורת עם הלקוחות" היות ו- Google נהנית מהנפח הגדול ביותר של חיפושים, ומגיעה לקהל יעד רלוונטי, אנו נהיינו נלהבים לעבוד איתה במטרה להגדיל את תוצאות הפרסום שלנו באינטרנט."

"הקמפיין ב- Google מאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו בדיוק את המוצר שאותו הם מחפשים בזמן שהם מחפשים אחריו, הימנעות ממידע לא רלוונטי למשתמש ובאפקטיביות מקסימאלית," אומר אבי עמר, מנהל תחום האינטרנט באיסתא.

"עם תחילת העבודה, הצוות של Google נערך עם קמפיין של Google AdWords, ואנו תדרכנו אותו לצורף זיהוי מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור איסתא, תוך שאנו זוכרים, כי המטרה היא להגיע לכמה שיותר הזמנות," אומר קרסו. "הקמנו עבור Google אתר מראה עם מספרי טלפון ייעודיים לקבלת הזמנות. כך יכולנו לעקוב באופן מדויק אחר מספר ההזמנות שהגיעו ישירות מהקמפיין. הקפדנו כל העת על עלות ההשקעה שלנו פר רכישה ובהתאם התאמנו כל העת את הצעות התשלום פר הקלקלה שלנו. כך הבטחנו שההזמנות שהגיעו אלינו היו בעלות המתאימה לנו."

התוצאות:
"היינו מאוד מרוצים מהתוצאות" מסרו מאיסתא. "לא חשבנו שנצליח להביא לשיפור כזה דרמטי במהלך זמן כזה קצר. היתרון המרכזי שאותו השגנו היה שיפור אחוז ההמרות ממבקרים באתר למכירות, כתוצאה ישירה מכך שהפרסום ב- Google מכוון בדיוק אל משתמשים שמחפשים את המוצר שלנו."

מבחן התוצאה היה מאוד מוצלח ונמשיך להשתמש ב- AdWords. "קרסו מציין שהקמפיין ב- Google AdWords היה מאוד רווחי לחברת איסתא." וא מוסיף, כי צוות Google מצידו נמצא כל העת עם אצבע על הדופק באשר לביצועי הקמפיין ולשיעור ההקלקות שלו. "הדבר מבטיח לנו החזר השקעה אופטימאלי."

קרסו גם מרוצה מהגמישות שתוכנית AdWords מאפשר. "זהו כלי שמאפשר לנו לשנות את התקציב שלנו בזמן אמת ומאפשר לנו לבחון את תגובת לקוחותינו למוצרים ולשירותים חדשים באופן מיידי." הוא מוסיף, “שלא רק שעלות רכישת לקוחות באמצעות Google AdWords היא זולה יותר, אלא גם מדידה יותר מכל אמצעי פרסום אחר."

"תוכנית AdWords היא אחד מערוצי המכירות האפקטיביים ביותר של איסתא במדדים של עלות תועלת,” אומר קרסו. “עינינו נפתחו לכוח הרב הטמון ביכולת של Google ו- AdWords תמשיך להיות שחקן מפתח חשוב בפעילות השיווק שלנו."

עידכון אחרון ( Sunday, 01 March 2009 )
 
Find us on Google+