חדש ב- לידים | פרסום בגוגל
מבצע מיוחד לרגל החגים!!!
-  פרסום בגוגל תוך 48 שעות
- התחייבות לפרסום במקום הראשון
חג שמח לכל לקוחותינו
 
הכל אודות פרסום באינטרנט, קידום אתרים וגוגל. PDF הדפס דואל
נכתב על ידי אבישי רוטשטיין   
Wednesday, 12 September 2007

צ'ילי אינטראקטיב: פרסום באינטרנט, קידום אתרים וגוגל.

 הקצאת נתח מתקציב הפרסום של חברות לטובת פרסום באינטרנט הולכת וגדלה בשנים האחרונות. פורטלים בנושאים שונים ואתרי נישה צצים חדשות לבקרים. המודל העסקי של אתרים רבים מבוסס על מכירת פרסום באתר, אם בצורה מקובלת של באנרים וניוז-לטר ואם בתוכן שיווקי.

 את הפרסום באינטרנט ניתן לחלק לשתי קטגוריות מרכזיות:

1.     פרסום באינטרנט למסה - לקהל רחב וגדול

2.     פרסום באינטרנט לנישה - לקהל מפולח

מערכות ניהול לידים | ניהול לידים | מערכת ניהול קשרי לקוחות | CRM | ניהול השיווק |   

פרסום באינטרנט באתרי מסה - לקהל רחב וגדול

 הפרסום באינטרנט לקהל הרחב, אשר מבוצע בפועל באתר אינטרנט המכונה פורטל (שער כניסה), מיועד לחשוף מותג לקהל גדול של אנשים במטרה לעורר את הגולש (הצרכן) לזהות ולהכיר את המוצר המפורסם. פרסום באינטרנט שכזה, מיועד לכלל האוכלוסייה ללא יכולת פילוח של הגולשים. אתרים לדוגמא: וואלה, נענע, דה-מרקר, גלובס, לימודים, נרשמים, MSN, YNET .

 פריסת הפרסום באינטרנט באתרי מסה תעשה בד"כ על ידי חברת מדיה אשר רוכשת עבור הלקוח שטחי פרסום (רכישת מדיה). ניהול מקצועי של שטחי הפרסום באינטרנט ע"י אנשי מקצוע מיומנים, אשר בקיאים בסטטיסטיקות ובמדדים מקובלים בפרסום באינטרנט, יביא תוצאות מועילות לקמפיין הפרסום באינטרנט.

פרסום באינטרנט באתרי נישה - לקהל מפולח

 פריחת אתרי הנישה ופילוח השוק הממוקד המושג ע"י אתרי הנישה, מעניק יתרון למפרסמים בהם.

 מספר דוגמאות להמחשה:

 אתר נישה ללימודי מנהל עסקים לתואר שני אל מול אתר "נרשמים"

אתר נישה העוסק בדיאטה אל מול פורטל וואלה שמתוך התכנים הרבים בו יש גם חומר בנושא דיאטה

פורום מאמנים בתפוז אל מול פורטל נענע

 אתרי הנישה, כמו גם הפרסום בגוגל, מבצעים פילוח שוק למפרסם וממקדים את המודעה המפורסמת ללקוח הרלוונטי. גישה זו פונה לפרסום ממוקד באינטרנט בעל תוצאות מצוינות ושיפור משמעותי של יחס ההמרה בין כמות הלידים ללקוח סוגר עסקה.

קמפיין פרסום באינטרנט במנועי חיפוש מתחלקות גם כן לשתיים:

1.     תוצאות אורגניות אותן גוגל מאנדקס באמצעות זחילה באתרי האינטרנט

2.     קישורים ממומנים אשר הם פרסום בתשלום במנועי חיפוש, אשר מבוסס הקלקות, PPC (שלם על קליק)  

 הפרסום במנועי חיפוש, בקישורים ממומנים, אף הוא נכנס לקטגוריה זו של אתרי נישה, וזאת בשל פילוח השוק הממוקד אותו הוא משיג. הגולש (לקוח) אשר מחפש מילת חיפוש במנוע החיפוש יודע בדיוק איזה מוצר או שירות הוא מחפש. בפניו יופיעו מספר רב של פרסומים (קישורים ממומנים) אשר מהווים פרסום.

עם הלחיצה על המודעה עובר הגולש לדף הנחיתה, או בשמו האחר "מיניסייט",  שבד"כ יכיל טופס מילוי פרטים. ולכן - שם המשחק: להיות ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל – דרך חברות קידום אתרים פעילויות עסקיות עולות באופן משמעותי ביותר הודות לפרסום בגוגל, ומאידך אי פרסום בגוגל, או אי ביצוע קידום אתר באופן מקצועי, יוביל לירידה בפעילות העסקית או לכל הפחות או יכולת עמידה מול מתחרים. עסק אשר נמצא במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, יזכה לכניסות רבות לאתר העסק, ואם זה ינוהל נכון, יגרור הכנסות.

עסק מתחרה אשר לא נמצא בראש תוצאות החיפוש של גוגל יצטרך להשקיע משאבים רבים יותר בפרסום וקידום מכירות כדי להגיע לקהל יעד זה. פריחת ענף קידום אתרים במנועי חיפוש מייצר מצב בו חברות ועסקים אשר אינם משתמשים בשירותים אלו נזרקים אל "ארגז החול" הענק של גוגל ונמצאים בדפים האחרונים של תוצאות החיפוש בגוגל. 

  מילון מונחים: 

CRM           -           מערכת ניהול לקוחות

SEO            -          אופטימיזציה אתר למנועי חיפוש

PPC                      -           שלם-פר-הקלקה

SEM           -           שיווק במנועי חיפוש

 גוגל אד-סנס           -   AdSense          פרסום מודעות גוגל באתרים ברשת, מיועד לבעלי אתרים.

גוגל אד-וורדס          -  Adwords          פרסום בגוגל של רשימת מילים מוגדרת, מיועד לחברות מפרסמות.

אד-ברייט          -  פרסום דומה לזה של גוגל אד-סנס

 מרלין            -          מערכת פרסום שלם-פר-קליק

צ'ארט           -           מערכת פרסום שלם-פר-קליק

נטו                -           מערכת פרסום שלם-פר-קליק


 

 הדובדבן – מערכת אוטומטית לניהול לידים 

קמפיין פרסום באינטרנט שונה מקמפיין טלביזיוני/רדיו, משום שהראשון הוא ממוקד ומפולח לקהל יעד ספציפי, אשר חיפש באופן אקטיבי מוצר או שירות.  

 == לא ניתן לנהל – מה שלא ניתן למדוד == 

כל נתון בקמפיין פרסומי באינטרנט ניתן למדידה. קמפיין ללא הגדרת מדדים מפספס חלק ניקר מיכולותיו. באמצעות המדדים נוכל לדעת מהן מילות החיפוש המובילות, אשר דרכן מגיעים לקוחות "סוגרי עסקה" ואת המילים האלו נרצה לחזק בקמפיין.

מקורות פרסום מובילים, ניתנים למדידה בקלות יחסית ונתון זה ישמש את מנהל קמפיין הפרסום באינטרנט בהחלטותיו לביצוע קמפיינים עתידיים וכן בכל הנוגע לחלוקת סל התקציב עבור הפרסום באינטרנט. 

 הכותב הינו אבישי רוטשטיין מנהל חברת צ'ילי אינטראקטיב, שיווק, פרסום וקידום אתרים באינטרנט.

 כתובת אתר החברה:   http://www.chile.co.il/site/index.php 

מייל לפניות:   כתובת דואל זו מוגנת מדואר זבל, אתה צריך לאפשר Javascript בכדי לצפות בה  

== צ'ילי אינטראקטיב -  חריף לך  ?   ==  

  CRM | SEO | PPC | SEM

 

עידכון אחרון ( Sunday, 01 March 2009 )
 
הבא >
Find us on Google+