חדש ב- לידים | פרסום בגוגל
מבצע מיוחד לרגל החגים!!!
-  פרסום בגוגל תוך 48 שעות
- התחייבות לפרסום במקום הראשון
חג שמח לכל לקוחותינו
 
סקר לידים | פרסום בגוגל
מהו מקור לידים מרכזי בקמפיין פרסום באינטרנט?
 
מחובר ל- פרסום בגוגל | קידום אתרים

קמפיין פרסום להבאת לידים PDF הדפס דואל
נכתב על ידי לידים   
Monday, 15 October 2007

 

| לידים | קמפיין לידים | פרסום להבאת לידים | פרסום ללידים | לידים איכותיים | דיוור להשגת לידים | הליד כמלך | השגת לידים | המרוץ אחר הליד | תשלום פר ליד | LEAD |  

 

כל אלו הם שמות נרדפים לפעילות השגת לידים לפירמה לצורך הרחבת מעגל הלקוחות שלה. ליד מאנגלית LEAD ובתרגום חופשי מוֹבִיל – אלו הם נתונים אודות אדם או לקוח אשר מתעניין במוצרים או בשירותים של החברה. נתון זה "מוביל" להפיכתו מנתון בודד ללקוח מרוצה. את הלידים ניתן להשיג במספר דרכים:

  1. משלוח דואר לרשימות תפוצה או משלוח ספאם
  2. קמפיין קישורים ממומנים בגוגל ובמסגרות אחרות (מרלין, נטו, צ'ארט)
  3. פרסום בבאננרים באתרי מסה ונישה

 

מטרת כל אחת משלושת השיטות להשביח את בסיס הנתונים של חברה בלידים איכותיים. אחד השלבים בתהליך הפרסום לצורך השגת לידים הינו יצירת דף נחיתה או עמוד נחיתה.דף נחיתה זהו הכינוי של עמוד באינטרנט אשר אליו מגיעים או "נוחתים" לאחר לחיצה על הפרסום.דרך עיצוב דף הנחיתה והתכנים אשר נמצאים בו מהווים שלב קריטי להפיכת "סתם גולש" ללקוח! 

המלכת הליד למלך

 

היתרון המשמעותי של פרסום באינטרנט והבאת לידים איכותיים בא לידי ביטוי ביכולת למדוד כל דבר, והרי: "לא ניתן לנהל מה שלא ניתן למדוד". אם כי יש להבחין מהם המדדים האמיתיים אותם נרצה למדוד בכדי להשיג לידים איכותיים בעלי שיעור המרה גבוהה בין לידים ללקוחות בפועל.

לצורך הבנת נושא זה ניתן מספר דוגמאות:

חשוב למדוד את כמות החשיפות וכן את כמות הקליקים על מודעות טקסט או תמונה אותם אנו מפרסמים,אולם חשוב עוד יותר למדוד את יחס ההמרה שבין לידים ללקוחות משלמים.

אם נייצר קמפיין בו נבטיח לגולש האקראי דברים אשר לא יובהרו בדף הנחיתה הרי שבכך נשיג שיעור המרה נמוך בין לידים ללקוחות. חשוב למדוד את העלות הכוללת להבאת ליד בודד וכן העלות ליצירת לקוח קונה כל זאת תוך התחשבות כי לקוחות מרוצים חוזרים וקונים שוב את מוצרי החברה. 

(*) בכדי ללמוד עוד על הבאת לידים לחברה ובניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט לצורך הבאת לידים

אנא פנו אלינו   כבר עכשיו ונשמח לסייע בידיכם להשגת מטרותיכם תוך יעוץ מקצועי ורווי ניסיון. הניסיון שלנו יהפוך ליתרון שלכם מול המתחרים.

 

 | לידים | קמפיין לידים | פרסום להבאת לידים | פרסום ללידים | לידים איכותיים | דיוור להשגת לידים |   | הליד כמלך | השגת לידים | המרוץ אחר הליד | תשלום פר ליד | מאגר לידים |  LEAD | 

| Khsho | enphhi khsho | prxuo khsho | ,akuo pr khs | vad, khsho | ntdr khsho |

 

 

| לידים | קמפיין לידים | פרסום להבאת לידים | פרסום ללידים | לידים איכותיים | דיוור להשגת לידים | הליד כמלך | השגת לידים | המרוץ אחר הליד | תשלום פר ליד | LEAD |  

 

כל אלו הם שמות נרדפים לפעילות השגת לידים לפירמה לצורך הרחבת מעגל הלקוחות שלה. ליד מאנגלית LEAD ובתרגום חופשי מוֹבִיל – אלו הם נתונים אודות אדם או לקוח אשר מתעניין במוצרים או בשירותים של החברה. נתון זה "מוביל" להפיכתו מנתון בודד ללקוח מרוצה. את הלידים ניתן להשיג במספר דרכים:

  1. משלוח דואר לרשימות תפוצה או משלוח ספאם
  2. קמפיין קישורים ממומנים בגוגל ובמסגרות אחרות (מרלין, נטו, צ'ארט)
  3. פרסום בבאננרים באתרי מסה ונישה

 

מטרת כל אחת משלושת השיטות להשביח את בסיס הנתונים של חברה בלידים איכותיים. אחד השלבים בתהליך הפרסום לצורך השגת לידים הינו יצירת דף נחיתה או עמוד נחיתה.דף נחיתה זהו הכינוי של עמוד באינטרנט אשר אליו מגיעים או "נוחתים" לאחר לחיצה על הפרסום.דרך עיצוב דף הנחיתה והתכנים אשר נמצאים בו מהווים שלב קריטי להפיכת "סתם גולש" ללקוח! 

המלכת הליד למלך

 

היתרון המשמעותי של פרסום באינטרנט והבאת לידים איכותיים בא לידי ביטוי ביכולת למדוד כל דבר, והרי: "לא ניתן לנהל מה שלא ניתן למדוד". אם כי יש להבחין מהם המדדים האמיתיים אותם נרצה למדוד בכדי להשיג לידים איכותיים בעלי שיעור המרה גבוהה בין לידים ללקוחות בפועל.

לצורך הבנת נושא זה ניתן מספר דוגמאות:

חשוב למדוד את כמות החשיפות וכן את כמות הקליקים על מודעות טקסט או תמונה אותם אנו מפרסמים,אולם חשוב עוד יותר למדוד את יחס ההמרה שבין לידים ללקוחות משלמים.

אם נייצר קמפיין בו נבטיח לגולש האקראי דברים אשר לא יובהרו בדף הנחיתה הרי שבכך נשיג שיעור המרה נמוך בין לידים ללקוחות. חשוב למדוד את העלות הכוללת להבאת ליד בודד וכן העלות ליצירת לקוח קונה כל זאת תוך התחשבות כי לקוחות מרוצים חוזרים וקונים שוב את מוצרי החברה. 

(*) בכדי ללמוד עוד על הבאת לידים לחברה ובניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט לצורך הבאת לידים אלו אנא פנו אלינו  כבר עכשיו ונשמח לסייע בידיכם להשגת מטרותיכם תוך יעוץ מקצועי ורווי ניסיון. הניסיון שלנו יהפוך ליתרון שלכם מול המתחרים.

 

 | לידים | קמפיין לידים | פרסום להבאת לידים | פרסום ללידים | לידים איכותיים | דיוור להשגת לידים |   | הליד כמלך | השגת לידים | המרוץ אחר הליד | תשלום פר ליד | מאגר לידים |  LEAD | 

| Khsho | enphhi khsho | prxuo khsho | ,akuo pr khs | vad, khsho | ntdr khsho |

 

עידכון אחרון ( Tuesday, 25 August 2009 )
 
< קודם   הבא >
Find us on Google+